Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Land Rover -mallien kattokuormat?
Peckos Wrote:Hei Nisu! Oletko tulossa tai menossa matkalle? Minua kiinnostaa kaikki defematkailuun liittyvä. Mama ja Papa Peckoksella matka edessä.

Sekä että. Täältä ei ole kiire pois. Seuraava matka suuntautuu Victorian putouksille kun äiti ja pikkusisko tulee kylään. Ja sitten Zimbabveen Manapoolssille ja siitä sitten takaisin Lower Zambezi national parkin läpi.

2 viikkoa sitten olimme perheen kanssa Kafuen national parkissa viikon verran. Lämmintä oli varjossa +45-+52 astetta. Koneella oli kova työ mutta sähköflektit hoiti homman hienosti. Maasto on sellasta kalahari hiekkaa joka upottaa hemmetisti. Ajettiin karkuun yhtä elefanttia kun häirittiin sen hiekkakylpyjä. Sitten nähtiin villikoiria 20 kpl lauma. Uteliaita vesseleitä kun tuli tutustumaan auton viereen haistelemalla. Melkoisen söpöjä koiruuksia. Matkalla hajos tupakin sytytin, kajarin ritilä tippui kun ruuvit 4 kpl löysty ja takastulomatkalla syylarista hajos yks kenno jolloin jouduimme kaatamaan juomavettä syylariin. Meni 1l/10km ja matkaa oli kotiin 170 km. No himaan selvittiin ilman keittämisen vaaraa ja uusi syylari on tilauksessa. Ainoo kellä keitti olin vissiin minä Smile Suu oli kuiva kun peduiinin sandaali ja himuskiin kun päästiin hypättiin heti altaaseen jonka johdosta allas muuttui kuralätäköksi Smile)
Reply

Messages In This Thread

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)