10-06-2010, 03:28
Mua on ruvennut ihmetyttämään tämä palstan ihan yleinen turha, lapsellinen kakan jauhanta, en nyt viitsi mainita esimerkkejä ettei kukaan vedä hernettä sieraimeen.. Mutta itse olisin ymmärtänyt että tämä olisi enemmän autoaiheinen sivusto kuin semmonen turha jauhanta kuten esim: suomi24.fi keskustelut yms, joissa asiat karkaa käsistä..
Onko ihmisillä nykyään niin tylsä elämä että?
Vai onko periaatteet vain muuttuneet. Ja en itse ole pysynyt niiden mukana.
Ihmetyttää vaan hiukka että miten jokku vihtii.. Saa hiukan Pellemäisen käsityksen joskus toisesta.
Olihan tämäkin hiukka turhaa avautumista, mut ihmettelin vaan kovasti..
Koska olen puhunut asiasta ihan Rover ystävien/harrastajien/osien myyjien kanssa..
Pari kaveria voisi sanoa että nimimerkillä entinen rover ystävä juuri tämän takia, vaikka rooverilla vielä ajavatkin, mutta palstaa ei viitsi enään lukea tämän takia.. :lol:
Onko ihmisillä nykyään niin tylsä elämä että?
Vai onko periaatteet vain muuttuneet. Ja en itse ole pysynyt niiden mukana.
Ihmetyttää vaan hiukka että miten jokku vihtii.. Saa hiukan Pellemäisen käsityksen joskus toisesta.
Olihan tämäkin hiukka turhaa avautumista, mut ihmettelin vaan kovasti..
Koska olen puhunut asiasta ihan Rover ystävien/harrastajien/osien myyjien kanssa..
Pari kaveria voisi sanoa että nimimerkillä entinen rover ystävä juuri tämän takia, vaikka rooverilla vielä ajavatkin, mutta palstaa ei viitsi enään lukea tämän takia.. :lol:

Haku
Jäsenet
Kalenteri
Apuja
Portaali