![]() |
|
Land Rover puhelin - Printable Version +- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta) +-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4) +--- Forum: Yleistä keskustelua (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=17) +--- Thread: Land Rover puhelin (/showthread.php?tid=453) |
Land Rover puhelin - jomppe - 12-08-2009 Tällainen pitää saada..... jollei lama tappanut projektia http://www.puhelinvertailu.com/uutiset.cfm/2008/12/04/land_rover_mukaan_puhelinmarkkinoille - jvaho - 12-08-2009 Huomasin tuon eilen. Taitaa olla sama kuin Sonim XP3 Quest mutta Land Roverin logolla. Tuo ensin mainttu maksaa 375e ja logo tekee euron lisää. - tähti - 12-08-2009 jos vaik dna rupeis kauppaa tota 13.e/kk 3.kolmen vuoden ajan :roll: näin köyhäkin sais lantikka luurin :lol: - juha - 14-08-2009 Onkohan noissa millaisia "ominaisuuksia" kuten esim D kakkosessa eihän se muuten aito LRtuote... - Angelo - 14-08-2009 Kait siinä on vakiona ainakin vikakoodin purkulaitteet. Lisenssi maksua vastaan sais tiedon aina tehtaan takaisin kutsuista ja niin sanotuista ostetuista ominaisuuksista. :lol: - jomppe - 14-08-2009 juha Wrote:"ominaisuuksia"Näytössä vilkkuu lataa akku, vaikka olet juuri ottanut sen laturista. Kuittaus ottamalla hetkeksi virrat pois. Akku vuotaa ja nestettä pitää lisätä kerran viikossa. Ei käy tavallinen vesi, vaan LR alkuperäinen neste; litran kannu+pipetti 168€ Ykkönen ja kakkonen toimii, mutta kolmosta ei saa päälle painamatta ensin nelosta.... Tahrii rintataskun ja pöydän, toimii miten sattuu :mutta siinä on luonnetta. - tähti - 16-08-2009 :lol: :lol: :lol: :lol: - oilywadder - 05-02-2010 http://www.pixmania.com/fi/fi/3388378/art/sonim/s1-land-rover.html - Ramiv - 05-02-2010 Offipalstalla eivät Sonimia kehuneet, useammalla ollu ongelmia. - Ahosensetä - 05-02-2010 Offipalstan jutut, joo ... Mulla on vuoden vanha Sonimin luja peruskapula, ei isompia ongelmia. Joskus jämähtää kesken tekstiviestin. "jvaho" omistaa vähän hifimmän Sonimin kapulan. T, Antti - Ramiv - 05-02-2010 Oudoista buuttailuista ja jämähtelyistä muistaakseni juuri valittelivat. Juu offipalstafiltteri on päällä kun juttuja lukee, mutta on siellä joskus totuuden siemeniä joukossa. - JariJ - 05-02-2010 Kahta en vaihda,toinen on Range Rover ja toinen on Benefon Esc !. Hämmästyttävän hyvä puhelin vielä liki 10 v käytön jälkeen. - Ahosensetä - 05-02-2010 Tässä pätee sama kuin autoihin: vanhaa toimivaa ei kannata hukata! Olen vaan harmillisesti rikkonut kaksi puhelinta ja siksi noiden tilalle on ollut pakko hankkia uudet. Paras oli ensimmäinen Nokia, olisiko ollut 3110. T, Antti - JariJ - 05-02-2010 Mistähän johtuu, että vanhemmat tuotteet kuin tuoteet tuntuvat kestävän paremmin ajanhammasta Oli sitten kyse autoista, televisioista,puhelimista,jääkaapeista, vaatteista,huonekaluista (mä vihaan noita "kasaa-itse-paketteja") jne. Olemmeko me kuluttajat niin tyhmiä,että ostamme aina sitä halvinta vaihtoehtoa ja tällä tavoin annamme höynäyttää itseämme ja samalla tuemme nykyistä kulutushysteriaa. Pitäisi ehkä alkaa vaatimaan valmistajilta enemmän laatua ja käyttöikää. - Angelo - 05-02-2010 Kyllä ne puhelimetkin kuluu, tai riippuu tietty käyttäjästäkin. Näppäin matto kun menee puhki, kerää laite sisälleen kaikkea ylimääräistä. On metallia kaiuttimen magneetissa tai hiki ym nestettä painimille. Yhtäkkiä ei puhe kuulu kunnolla tai jokin näppäin ei toimi.. - jomppe - 05-02-2010 Ahosensetä Wrote:Tässä pätee sama kuin autoihin: vanhaa toimivaa ei kannata hukata!......... Paras oli ensimmäinen Nokia, olisiko ollut 3110.Tämän jälkeen mulle tuli Nokian 6310i. Sitä olen varjellut kaikin tavoin. Enkä ole huolinut uutta. Operaattori kävi firmassa päivittämässä puhelimia ja kaveri sanoi: On täällä sentään jollain kunnon puhelin. - arska - 05-02-2010 jomppe Wrote:Tämän jälkeen mulle tuli Nokian 6310i. Sitä olen varjellut kaikin tavoin. Enkä ole huolinut uutta.Pari vuotta sitten oli vielä 6310i työpuhelimena. Olin reissussa ja asusteltiin aima-altaallisessa paikassa, puhelin oli jäänyt uimasortsien taskuun ja huomasin vasta altaassa jonkun ajan päästä. Virta oli sammunut, vein koneen kuivumaan akku ja kortti irti. Kuivattelin kapulaa reilun vuorokauden ennekuin uskalsin kokeilla. Lähti toimimaan mokoma. Viikon ajan siinä oli vesihöyryä näytössä, mitään muuta "vikaa" ei tullut. Nyttemmin se on ollut varalla kun antoivat uudet koneet. Kuinkahan uudet mallit kestäisi uittaa :lol: - karitt - 05-02-2010 Juuri tuo viimeinen Nokia ilman värinäyttöä on edelleen todella isoissa firmoissakin työsuhdepuhelimena, se kestää ja kestää...meillä on, minulla ja vaimolla, sellaiset yksityisestikin moderniempien puhelinten rinnalla käytössä ja kyllä net ovat kivoja ja helppoja käyttää... Kuulema päivitykset loppuvat, joten ne ajan kanssa kai hiipuvat.. se on todella harmi. - Guest - 14-05-2011 Mulla on ollut Xp2.10 nyt vuoden käytössä. Ihan kiva luuri onkin, kestää todella sen mitä valmistaja lupaa. Kenttää se ei toisaalta löydä. Vaimoke on keksinyt ihan uuden iskulauseen: "Valitsemanne mieheen ei juuri nyt saada yhteyttä". Puhelin löytää kentän vain sammuttamalla ja käynnistämällä uudestaan, harvemmin siis itsestään... Andy - Guest - 15-05-2011 En kerennyt vastata... Jos keksit miten puhelimen oma netti saa toimimaan niin kerro minullekin. Operaattorin asetuksia ei ole tilattavissa, eikä manuaaliasennus onnistu lainkaan. Kiersin ongelman asentamalla MiniOpera siihen jolloin toimii hyvin, mutta edelleen lisäsovelluksena eikä integroituna. Andy - jvaho - 15-05-2011 Jep, sama mulla, eli käytän Operan kautta nettiä. Toimii mutta olisi kiva saada esim. Sonim mail päälle. Muuten puhelin (Sonim XP3 Quest) on ollut kiva. Parasta fyysisen kestävyyden lisäksi on akun varauden kesto. Vaikka puhun vähintään tunnin päivässä ja laite on päälle yötä päivää, latausväli on reilun viikon luokkaa. Tosin jos GPS:n pitää päällä, akku hyytyy muutamaan vuorokauteen. GPS toimi hienosti pitkään myös navigaattorina, mutta sitten se AmazeGPS muuttui maksulliseksi ja lopetin sen käytön. - Guest - 16-05-2011 Täytyypi vaihtaa DNA johki toiseen... :oops: 2.10'ssä ei ole GPS... Hyvä syy päivittää uuteen! hock: Andy - Guest - 01-08-2011 Nyt on netit ja systeemit ollut käytössä keväästä asti, ja hyvin toimii! Sain jopa puhelimen löytämään ja pitämään kentät kun vaihdoin uuden SIM-kortin vanhan tilalle. Maailman paras puhelin...!!! Andy - era - 07-08-2011 Onko siis tämä: http://www.dealextreme.com/p/land-rover-s8-1-8-lcd-tri-band-gsm-cell-phone-w-torch-fm-tf-black-66227 Olen tilannut aika paljon tavaraa tuolta ja kaikki on tullu perille. Joskus on kestänyt hiukan kauemmin. Tilasin nyt samantien keltaisena
- Guest - 07-08-2011 era Wrote:Onko siis tämä: Se on se LR puhelin. Topicci taas on vaeltanut OT'ksi käsittelemään Sonimin tuotteita yleisellä tasolla... Andy - Timbba - 11-08-2011 Tuo DealExtremen puhelin ei siis ole missään tapauksessa aito Sonimin tuote, vaan kiinan poikien tekemä edullinen piraattikopio. Mikäli tulli ei tuoteväärennöstä nappaa välistä, niin eipä tuon iskun-, lämmön-, veden- ja kosteudenkestävyyttä hirveästi kannata testailla :wink: - jomppe - 22-03-2013 Jatkan tähän kun liippaa sillälailla topiccia, että hankintaan pitäisi laittaa uusi puhelin. Mielellään vähän "kestävämpi " Onko kellä käytössä näitä Sonim, tai muun valmistajan puhelimia jotka kestää vähän emempi kolhuja, pölyä ja kosteutta. Käyttökokemuksia ? Suosituksia ? Ostaisin uudelleen samanlaisen, en ostais .... - Guest - 22-03-2013 Mulla oli joitain vuosia Sonim Xp2.10 käytössä, törkeän hyvä ja ennen kaikkea kestävä vekotin. Ainut takaisku tuli kun vaihdoin nopeamman nettiyhteyden takia sim-korttia, kentät saattoi hävitä miten vaan ja puhelinluettelo hävisi. Numerot oli kyllä tallessa mutta ei niistä osannut enään kukaan sanoa kenen numeroista oli kyse kun nimet puuttui... :roll: Andy - solihull - 22-03-2013 Kyllähän Dealextremestä ja Alibabasta löytää kaikkea kiinansontaa paljonko vaan huvittaa ja mitä on valmis pulittamaan. Harmi vain kun oon katsellut, että myös jotkut laatumerkit on sortuneet samaan mm. myydään kiinalaisia liki kopioita mallisarjan edullisipina malleina, samalla pilaten koko tuotteen brändi... Taannoin katselin myös puhelinta. Vaatimuksena oli tuplasim. Se rajasi valintoja paljon. Iskunkestävyys ja muu sellainen oli plussaa, kosketusnäyttöä en halunnut. Olipa pettymys mennä ostoaikeissa katsomaan mm. Caterpillar -puhelinta. Sanoisin, että se on liki suoraan kiinankopioiden kanssa samaa laatua. Aika varovainen saa olla eri brändi -tuotemerkin nimissä tehtyjen luurien kanssa. Lisäksi ominaisuudet on aika heikkoja ja tekniikka "vanhentunutta" näissä "työpuhelimissa". TT |