Rover Ystävät ry Keskustelupalsta
Neste Pro Diesel - Printable Version

+- Rover Ystävät ry Keskustelupalsta (https://roverfriends.fi/palsta)
+-- Forum: Autot ... (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Forum: Land Rover (https://roverfriends.fi/palsta/forumdisplay.php?fid=14)
+--- Thread: Neste Pro Diesel (/showthread.php?tid=3054)

Neste Pro Diesel - raimå - 06-12-2012

Huomasin että Nesteellä oli tullut Pro Diesel tuotemerkillä myytävä diesel myyntiin. http://www.neste.fi/artikkeli.aspx?path=2589%2c2655%2c2698%2c2707%2c3361%2c3552%2c19494

Lupaukset oli sen verran kovia että pakkohan sitä oli lyödä tankkiin. Muutamat paljon ajavat ystävät olivat myös sanoneet että pienempi kulutuskin pitäis paikkansa.

Välittömästi huomasin että pakkaskelien ensimmäisten kilometrien tuttu "nakutus" katosi tyystin ja koneen käynti kylmänäkin kuulostaa hyvältä.

Muilla vastaaavia kokemuksia?

- raimå - 07-12-2012

Ok joo, eli asia pahvi, en ole hulluSmile

- Kaitsu - 07-12-2012

"sekatankkaajana" tyhmä kymysys; onko toi PRO siis myynnissä kaikissa Nesteen tankkauspisteissä?

- siipimies - 09-12-2012

Kaitsu Wrote:"sekatankkaajana" tyhmä kymysys; onko toi PRO siis myynnissä kaikissa Nesteen tankkauspisteissä?
Muistaakseni ne itse mainostavat, että sitä on myynnissä kaikilla palveluasemilla. En ole tarkistanut, mutta palveluasemilla PRO on usein vihreällä hintataulussa, kaikkialla se ei ole. Big Grin

- raimå - 09-12-2012

Nyt kun toinen tankki "roota" meneillään huomasin moottorin äänessa muutosta. Kylmänä ei tosiaan enää "kilkata/nakuta" mutta lämpimänä 2000rpm kohdilla kuuluu sellaista pientä "kalinaa" taas vuorostaan. Mene ja tiedä hulluks tuloo...

- Jyräys - 10-12-2012

Tankkasin kanssa tätä PRO-dieseliä, ja mulle tuli autoon kuudes vaihde ja naiset ovat aivan villinä.

Monilla on kuulemma rengaskoko, ja siinä samalla peenis, kasvanut pykälällä kun on pidempään käyttänyt. En sammuta autoa nykyään lainkaan, että saisin tätä elämän nektaria kulkemaan nopeammin moottorin läpi.

Olen myös alkanut ottamaan proota päivittäin ruokalusikallisen. Vielä en ole huomannut vaikutuksia, mutta maistuu paremmalta kuin kalanmaksaöljy.

- castillo - 10-12-2012

Minäkin oon ajellu nesteproolla kun ei vahtoehtoakaan ole mikäli joutuu nesteen kylmäkallesta tankkaamaan. Yhtikäs mitään muuttunutta en ole havainnu, mitä ny jonkin verran enemmän on kuluttanu. Siihen toki saattaa eberillä olla vaikutusta. Sinänsä jänskä asia tuo moottorin esilämmittäminen eberillä kun se kasvattaa polttoaineen kulutusta vaikka ehkä vähentääkin ekan parin kilsan matkalla kulutusta. Kokonaisuudessaan kuitenkin lisää ja jos polttoaineä palaa keskimäärin enemmän niin luulisi päästöjäkin olevan enemmän...

- jyrkipie1 - 11-12-2012

Jyräys Wrote:Tankkasin kanssa tätä PRO-dieseliä, ja mulle tuli autoon kuudes vaihde ja naiset ovat aivan villinä.

Monilla on kuulemma rengaskoko, ja siinä samalla peenis, kasvanut pykälällä kun on pidempään käyttänyt. En sammuta autoa nykyään lainkaan, että saisin tätä elämän nektaria kulkemaan nopeammin moottorin läpi.

Olen myös alkanut ottamaan proota päivittäin ruokalusikallisen. Vielä en ole huomannut vaikutuksia, mutta maistuu paremmalta kuin kalanmaksaöljy.

No nyt kuulostaa hyvältä. Sitähän pitää saada, maksoi mitä maksoi.

- Guest - 11-12-2012

jyrkipie1 Wrote:No nyt kuulostaa hyvältä. Sitähän pitää saada, maksoi mitä maksoi.

Joo kato, oon tankannut proota bensa-volvoonkin ja siihen tuli nopeusmittariin lisää nopeusalueita, nyt kulkee jo 300km/h! Muijakin taisi laihtua siinä samassa ja muksu pääsi 1½ vuotisena yliopistoon. Lisää pitäisi saada...!

Andy

- Kaitsu - 11-12-2012

Confusedhock: kyllä on ihmeaine tuo Pro, sehän on lääke varsin kaikkeen... 8)

Pitääpä mennä heti mittarille kun vaan tankissa on tilaa ja varautua siihen, että tankkauksen jälkeen kinkkuja on jonossa kyytiin ja lappua ei pidä painaa liikaa lattiaan ettei miliisi raaputa pikavoittoja ylinopeudesta. Ymmärtävät tosin varmaan kun kertoo mitä on tankissa ja repivät lapun...

Varmaan lainakorotkin on pudonneet ainakin viidesosan jos menee verkkopankista tarkistamaan Big Grin

- DefeHKI - 11-12-2012

Kaitsu Wrote:Varmaan lainakorotkin on pudonneet ainakin viidesosan jos menee verkkopankista tarkistamaan Big Grin

Lainakorot on pudonnut itseasiassa enemmän kuin viidesosaan! Esim. oma asuntolainani viitekorko kolmen kuukauden Euribor oli vuosi sitten 1,4% nyt alle 0,2%. Neljä vuotta sitten sama korko oli yli 5%, eli se on pudonnut 4 vuodessa yhteen kahdeskymmenesviidesosaan.

- Kaitsu - 11-12-2012

DefeHKI Wrote:
Kaitsu Wrote:Varmaan lainakorotkin on pudonneet ainakin viidesosan jos menee verkkopankista tarkistamaan Big Grin

Lainakorot on pudonnut itseasiassa enemmän kuin viidesosaan! Esim. oma asuntolainani viitekorko kolmen kuukauden Euribor oli vuosi sitten 1,4% nyt alle 0,2%. Neljä vuotta sitten sama korko oli yli 5%, eli se on pudonnut 4 vuodessa yhteen kahdeskymmenesviidesosaan.

Montako tankillista meni että pääsi tähän? Kyse oli tämänhetkisestä koron alennuksesta ja ihmeaine Pron vaikutuksesta sen alenemiseen Smile

- DefeHKI - 11-12-2012

Kaitsu Wrote:Montako tankillista meni että pääsi tähän? Kyse oli tämänhetkisestä koron alennuksesta ja ihmeaine Pron vaikutuksesta Smile

Olen aina tankannut PRO:ta. Aikomukseni on jatkaa PRO:on käyttöä ja oletukseni on että ensi vuoden alusta pankki alkaa maksaa minulle korkoa lainoistani.

- Lantarooveri - 13-12-2012

Diesel helps all from broken hearts to syphilis. Confusedhock: